- Nasze Przedszkole
- >
- Koncepcja pracy przedszkola
WIZJA PRZEDSZKOLA NR 19
|
1.PRZEDSZKOLE ZAPEWNIA KAŻDEMU DZIECKU PODMIOTOWE I INDYWIDUALNE TRAKTOWANIE, BEZPIECZNY, RADOSNY I WSZECHSTRONNY ROZWÓJ.
|
2.PROGRAM PRZEDSZKOLA UKIERUNKOWANY JEST NA DZIECKO I JEGO POTRZEBY.
|
3.NAD ROZWOJEM DZIECKA CZUWA WYKWALIFKOWANA, KOMPETENTNA I ODPOWIEDZIALNA KADRA PEDAGOGICZNA, STOSUJĄC NOWOCZESNE METODY WYCHOWANIA I NAUCZANIA.
|
4.DZIECI KORZYSTAJĄ Z NOWOCZESNYCH POMOCY DYDAKTYCZNYCH. ROZWIJAJĄ SWOJE ZAINTERESOWANIA I ZDOLNOŚCI DZIAŁAJĄ METODAMI AKTYWNYMI.
|
5.PRZEDSZKOLE JEST PLACÓWKĄ NOWOCZESNĄ, PRZYJAZNĄ,INNOWACYJNĄ, PRZYGOTOWUJĄCĄ DZIECKO DO PODJĘCIA NAUKI W SZKOLE, NASTAWIONĄ NA OSIĄGANIE SUKCESU.
|
6.RODZICE SĄ WSPÓŁAUTORAMI ŻYCIA PRZEDSZKOLA.
|
7.BAZA LOKALOWA I DYDAKTYCZNA SPRZYJA WSZECHSTRONNEMU ROZWOJOWI DZIECI I NAUCZYCIELI ORAZ ICH WSPÓŁPRACY.
|
MISJA PRZEDSZKOLA NR 19
|
1.PRZEDSZKOLE ZAPEWNIA WSZECHSTRONNY I BEZPIECZNY ROZWÓJ WSZYSTKICH WYCHOWANKÓW.
|
2.KAŻDE DZIECKO JEST TRAKTOWANE INDYWIDUALNIE I PODMOTOWO.
|
3.PRZEDSZKOLE PRZYGOTOWUJE DZIECI DO PRZEŻYWANIA SUKCESU ALE RÓWNIEŻ DO RADZENIA SOBIE Z PORAŻKAMI.
|
4.PRZEDSZKOLE KIERUJE SIĘ ZASADAMI WYNIKAJĄCYMI Z PRAW DZIECKA ORAZ POWSZECHNIE PRZYJĘTYMI NORMAMI SPOŁECZNYMI I MORALNYMI.
|
5.WSPIERA DZIAŁANIA WYCHOWAWCZE I EDUKACYJNE RODZICÓW.
|
6.ORGANIZUJE SPRAWNE FUNKCJONOWANIE ORGANÓW PRZEDSZKOLA I ZARZĄDZANIE PLACÓWKĄ.
|
7.PRZEDSZKOLE STARA SIĘ ZA WSZELKĄ CENĘ, ABY KAŻDE DZIECKO CZUŁO SIĘ KOCHANE, AKCEPTOWANE I SZCZĘŚLIWE.
|
CELE STRATEGICZNE
|
1.PRZEDSZKOLE UJEDNOLICIŁOWŁASNE ODDZIAŁYWANIA WYCHOWAWCZEZ ODDZIAŁYWANIAMI RODZICÓW. |
WOLNOŚĆ WSPÓŁDECYDOWANIA RODZICÓW O PRACY PRZEDSZKOLA
|
PROGRAM WYCHOWAWCZY ZGODNY Z PODSTAWĄ PROGRAMOWĄ
|
RÓŻNORODNE FORMY WSPÓŁPRACY Z RODZICAMI
|
POMOC W WYCHOWANIU DZIECKA
|
2.PRZEDSZKOLE DBA O ZDROWIE I PRAWIDŁOWYROZWÓJ FIZYCZNY, SPOŁECZNY I EMOCJONALNY.
|
WYRABIANIE NAWYKÓW HIGIENICZNYCH I ŻYWIENIOWYCH
|
ROZWIJANIE SPRAWNOŚCI I AKTYWNOŚCI RUCHOWYCH DZIECI
|
KSZTAŁTOWANIE UMIEJĘTNOŚCI PROSPOŁECZNYCH
|
PROMOWANIE ZDROWIA ( EMOCJONALNEGO)
|
3.PRZEDSZKOLE DBA O BEZPIECZEŃSTWO DZIECII DOROSŁYCH, POSIADA NOWOCZESNĄ BAZĘ.
|
TEREN PRZEDSZKOLA ZAGOSPODAROWANY ZGODNIE Z POTRZEBAMI DZIECI I WYMOGAMI BEZPIECZEŃSTWA
|
WIEDZA O ZAGROŻENIACH DLA ZDROWIA, SPOSOBY OCHRONY WIEDZA NA TEMAT BEZPIECZNYCH ZACHOWAŃ
|
MODERNIZACJA POMIESZCZEŃ, ESTETYKA POMIESZCZEŃ
|
BEZPIECZNE I HIGIENICZNE WARUNKI POBYTU ZAPOBIEGAJĄCE NIEPOŻĄDANYM ZJAWISKOM I WYPADKOM
|
4.PRZEDSZKOLE CORAZ LEPIEJ PRZYGOTOWUJE DZIECIDO DALSZEGO KSZTAŁCENIA, STWARZA WARUNKIDO OSIĄGANIA SUKCESÓWZARÓWNO DZIECIOM O NATURALNYM I PRZYSPIESZONYMTEMPIE ROZWOJU JAK I DZIECIOM Z TRUDNOŚCIAMI.
|
ABSOLWENCI WYKAZUJĄ SIĘ WIEDZĄ, UMIEJĘTNOŚCIAMI, POSTAWAMI WARUNKUJĄCYMI OSIĄGANIE SUKCESU SZKOLNEGO
|
PRZEDSZKOLE ZAPEWNIA DOSTĘP DO NOWOCZESNYCH ŚRODKÓW KOMUNIKACJI
|
W PRZEDSZKOLU REALIZUJE SIĘ OPRACOWANE I ZATWIERDZONE PROGRAMY
|
NAUCZYCIELE POZNALI UMIEJĘTNOŚCI, MOŻLIWOŚCI I ZAINTERESOWANIA DZIECI |