WIZJA PRZEDSZKOLA NR 19

 

 

1.PRZEDSZKOLE ZAPEWNIA KAŻDEMU DZIECKU

PODMIOTOWE I INDYWIDUALNE TRAKTOWANIE,

BEZPIECZNY, RADOSNY I WSZECHSTRONNY ROZWÓJ.

 

 

2.PROGRAM PRZEDSZKOLA

UKIERUNKOWANY JEST NA DZIECKO I JEGO POTRZEBY.

 

 

3.NAD ROZWOJEM DZIECKA CZUWA

WYKWALIFKOWANA, KOMPETENTNA I ODPOWIEDZIALNA KADRA PEDAGOGICZNA,

STOSUJĄC NOWOCZESNE METODY WYCHOWANIA I NAUCZANIA.

 

 

4.DZIECI KORZYSTAJĄ Z NOWOCZESNYCH POMOCY DYDAKTYCZNYCH.

ROZWIJAJĄ SWOJE ZAINTERESOWANIA I ZDOLNOŚCI

DZIAŁAJĄ METODAMI AKTYWNYMI.

 

 

5.PRZEDSZKOLE JEST PLACÓWKĄ NOWOCZESNĄ, PRZYJAZNĄ,INNOWACYJNĄ,

PRZYGOTOWUJĄCĄ DZIECKO DO PODJĘCIA NAUKI W SZKOLE,

NASTAWIONĄ NA OSIĄGANIE SUKCESU.

 

 

6.RODZICE SĄ WSPÓŁAUTORAMI ŻYCIA PRZEDSZKOLA.

 

 

7.BAZA LOKALOWA I DYDAKTYCZNA

SPRZYJA WSZECHSTRONNEMU ROZWOJOWI DZIECI

I NAUCZYCIELI ORAZ ICH WSPÓŁPRACY.

 

 

 

MISJA PRZEDSZKOLA NR 19

 

 

1.PRZEDSZKOLE ZAPEWNIA WSZECHSTRONNY

 I BEZPIECZNY ROZWÓJ WSZYSTKICH WYCHOWANKÓW.

 

 

2.KAŻDE DZIECKO JEST TRAKTOWANE

 INDYWIDUALNIE I PODMOTOWO.

 

 

3.PRZEDSZKOLE PRZYGOTOWUJE DZIECI

 DO PRZEŻYWANIA SUKCESU

ALE RÓWNIEŻ DO RADZENIA SOBIE Z PORAŻKAMI.

 

 

4.PRZEDSZKOLE KIERUJE SIĘ ZASADAMI

WYNIKAJĄCYMI Z PRAW DZIECKA ORAZ

POWSZECHNIE PRZYJĘTYMI NORMAMI SPOŁECZNYMI I MORALNYMI.

 

 

5.WSPIERA DZIAŁANIA WYCHOWAWCZE I EDUKACYJNE RODZICÓW.

 

 

6.ORGANIZUJE SPRAWNE FUNKCJONOWANIE

ORGANÓW PRZEDSZKOLA I ZARZĄDZANIE PLACÓWKĄ.

 

 

7.PRZEDSZKOLE STARA SIĘ ZA WSZELKĄ CENĘ,

ABY KAŻDE DZIECKO CZUŁO SIĘ KOCHANE,

 AKCEPTOWANE I SZCZĘŚLIWE.

 

 

CELE STRATEGICZNE

 

 

1.PRZEDSZKOLE UJEDNOLICIŁO

 WŁASNE ODDZIAŁYWANIA WYCHOWAWCZE

 Z ODDZIAŁYWANIAMI RODZICÓW.

 

 

WOLNOŚĆ WSPÓŁDECYDOWANIA RODZICÓW O PRACY PRZEDSZKOLA

 

 

PROGRAM WYCHOWAWCZY ZGODNY Z PODSTAWĄ PROGRAMOWĄ

 

 

RÓŻNORODNE FORMY WSPÓŁPRACY Z RODZICAMI

 

 

POMOC W WYCHOWANIU DZIECKA

 

 

 

2.PRZEDSZKOLE DBA O ZDROWIE I PRAWIDŁOWY

 ROZWÓJ FIZYCZNY, SPOŁECZNY I EMOCJONALNY.

 

 

WYRABIANIE NAWYKÓW

 HIGIENICZNYCH I ŻYWIENIOWYCH

 

 

ROZWIJANIE SPRAWNOŚCI I AKTYWNOŚCI

RUCHOWYCH DZIECI

 

 

KSZTAŁTOWANIE UMIEJĘTNOŚCI

PROSPOŁECZNYCH

 

 

 PROMOWANIE ZDROWIA

 ( EMOCJONALNEGO)

 

 

3.PRZEDSZKOLE DBA O BEZPIECZEŃSTWO DZIECI

I DOROSŁYCH, POSIADA NOWOCZESNĄ BAZĘ.

 

 

TEREN PRZEDSZKOLA ZAGOSPODAROWANY

ZGODNIE Z POTRZEBAMI DZIECI I WYMOGAMI BEZPIECZEŃSTWA

 

 

WIEDZA O ZAGROŻENIACH DLA ZDROWIA,

SPOSOBY OCHRONY

WIEDZA NA TEMAT BEZPIECZNYCH ZACHOWAŃ

 

 

MODERNIZACJA POMIESZCZEŃ,

 ESTETYKA POMIESZCZEŃ

 

 

BEZPIECZNE I HIGIENICZNE WARUNKI POBYTU

ZAPOBIEGAJĄCE NIEPOŻĄDANYM ZJAWISKOM

 I WYPADKOM

 

 

 

 

4.PRZEDSZKOLE CORAZ LEPIEJ PRZYGOTOWUJE DZIECI

DO DALSZEGO KSZTAŁCENIA, STWARZA WARUNKI 

DO OSIĄGANIA SUKCESÓW

ZARÓWNO DZIECIOM O NATURALNYM I PRZYSPIESZONYM

TEMPIE ROZWOJU JAK I DZIECIOM Z TRUDNOŚCIAMI.

 

 

ABSOLWENCI WYKAZUJĄ SIĘ WIEDZĄ, UMIEJĘTNOŚCIAMI, POSTAWAMI WARUNKUJĄCYMI OSIĄGANIE SUKCESU SZKOLNEGO

 

 

PRZEDSZKOLE ZAPEWNIA DOSTĘP DO NOWOCZESNYCH ŚRODKÓW KOMUNIKACJI

 

 

W PRZEDSZKOLU REALIZUJE SIĘ OPRACOWANE

 I ZATWIERDZONE PROGRAMY

 

 

NAUCZYCIELE POZNALI UMIEJĘTNOŚCI, MOŻLIWOŚCI

I ZAINTERESOWANIA DZIECI

 

Opublikował(a): Administrator Strony Data publikacji: 11-11-2023 18:16 Modyfikował(a): Administrator Strony Data modyfikacji: 11-11-2023 18:35

Na skróty